phone4, phone, contact, telephone, support, call

074-769-15-03

clock3, clock, time, schedule

24/7

 
 

תמיכה מרחוק

אחד משירותי הקצה המוכרים כיום בעבור חברות רבות ואף עבור מחשבים ביתיים הם שירותים של תמיכה מרחוק. שירותי אלו מתאפשרים כיום בזכות בסיס רחב של רשת האינטרנט, המאפשרת תקשורת בין נקודה אחת לאחרת בעולם ואף בשליטה של מחשב אחד במחשב אחר המרוחק ממנו עשרות מונים.

שירות זה, המוענק בצורה מקצועית על ידי ITCARE הן לחברות במשק והן כשירות עבור מחשבים ביתיים, מספק בראש ובראשונה שירות מהיר ויעיל לפעמים בהם אנו זקוקים לתפעול מהיר ויעיל של תקלות, שבעבר היו מצריכים אותנו הגעה למעבדות שונות ומכאן להיות מוגבלים ליממה או יותר ללא המחשב.

כיום, באמצעות תוכנות רבות המתוקנות במחשבים מעניקות הן את היכולת לשלוט עליהן מרחוק ולתפעל אותן. בעבור טכנאים רבים שירות כזה מקל באופן טבעי גם עליהם. ביכולתם לספק שירות רחב מאוד של תיקונים בכל יום וזאת מבלי לצאת ממעבדת התיקונים שלהם. בעבור חברות רבות להן רשת מחשבים ענפה היכולת לתפעל תקלות ממחשב אחד לכל שאר מחשבים מעניקה טיפול מיידי וישיר החוסך זמן וכסף רב.

במסגרת ITCARE מצויים בחברה טכנאים הזמינים במשך 24 שעות בעבור תפעול תקלות המתאפשרות דרך תמיכה מרחוק. היכולת להיות זמין בשעות שהן מעבר לשעות העבודה הרגילות מהוות שירות קצה משודרג ובו ההכרה שאנשים רבים כיום ממשיכים לעבוד בשעות נוספות בלילה, סופי שבוע וכמובן במחשבים ניידים ובביתם שלהם. אי לכך, קיימים מקרים בהם יש צורך של ממש בשירות בשעות פחות קונבנציונאליות, אבל כאלו שהעניקו למשתמש את היכולת להמשיך בעבודתו.

שירותי תמיכה מרחוק של ITCARE

במסגרת שירותי ITCARE מעניקה היא אף שירותי מחשוב לעסקים של טכנאי ייעודי העובד ישירות ובאופן בלעדי למול חברה מסוימת. טכנאי זה מכיר באופן טבעי את מערכות המידע הרבות ורשת המחשבים של החברה, את כוח האדם, האגפים הרבים בחברה ושאר אלמנטים המביאים אותו להתמודדות בצורה מקצועית ומדויקת יותר בפתרון בעיות ובתמיכה מאיזור רחוק. בנוסף, מגיע הוא פיזית לחברה עצמה ומעניק הוא בנוסף לכך שירותי קצה נוספים והדרכות באם הדבר נדרש ורצוי.

עם השנים ניתן היה להבחין עד כמה השירותים הללו הביאו לחסכון של זמן וכסף רב לחברות. תופעות בהן נציג של חברה הנמצא בנקודה רחוקה על הגלובס בעבור עסקה חשובה והמחשב הנייד שעימו נתקל בבעיה טכנית שרק טכנאי המכיר את המערכת יוכל לתקן בזמן אמת מהווה בעצם הצלה של ממש. במקרים בהם שירות כזה לא היה קיים היה ואותה עסקה יכלה להידחות ואף להגיע למצב שאין היא מתקיימת ובכך להביא לפגיעה פיננסית אנושה בחברה.

ל – ITCARE מספר רב של חבילות שירות בתמיכה מרחוק המוצעות כיום ללקוחות. מלקוחות להם מחשב ביתי או עסק קטן, משרדים קטנים ובינוניים ועד לחברות גדולות במשק הישראלי להם רשת מחשבים ענפה. חבילות אלו מותאמות במחיר וביכולת להעניק את השירות הייעודי לו זקוק כל לקוח ולקוח בהתאם לצרכיו.
 

שירותים נוספים: