phone4, phone, contact, telephone, support, call

074-769-15-03

clock3, clock, time, schedule

24/7

 
 

שאלות ותשובות בנושאים טכניים

1. המחשב עובד נורא לאט, מה ניתן לעשות?
>> איטיות המחשב נובעת משתי סיבות עיקריות:
  • ברוב המקרים, המשתמש לא שם לב שקיימים אצלו המון קבצי מידע פתוחים (קבצים של OFFICE, PDF, ושאר קבצי מידע) ותוכנות שעובדות ברקע, כשלמעשה אין בהם צורך. במקרה כזה, יש לסגור את כל התוכנות והקבצים שלא בשימוש. לאחר מכן, יש לבצע סריקה של כתיבה וקריאה של הדיסק הקשיח, דבר אשר יגרום לשיפור ביצועי המחשב.
  • לחלופין, במידה והמחשב עדיין עובד לאט, יש לבדוק החלפה של חומרת המחשב, כגון דיסק קשיח או הוספת זיכרון פנימי.

2. אני לא מצליח להדפיס?
  • יש לוודא שכל החיבורים של המדפסת תקינים.
  • יש לבדוק במנהלי ההתקנים של המחשב שההגדרות של הדפסת מוגדרים נכון, במידה ואינם מוגדרים נכון יש לבצע הגדרה מחדש.
  • במקביל יש לבדוק שאין  מסמך תקוע בתוך המדפסת.
  • לאחר שביצענו את כל הבדיקות הנ"ל, יש לבצע שליחת "דף בדיקה" למדפסת, על מנת לוודא שהיא עובדת תקין.

3. יש לי בעיה שאני לא מצליח לשלוח מיילים, מה ניתן לעשות?
>> במידה ולא ניתן לשלוח מייל, יש לבצע מספר בדיקות ע"פ הסדר הבא:
  • ראשית, יש לבדוק שאנחנו עובדים בצורת מקוונות (שאנחנו מחוברים לשרת, ז"א שיש רשת זמינה). בנוסף, יש לוודא שאין הודעת שגיאה בנוגע לסיסמה שהזנו.
  • שנית, יש לוודא שהמייל לא נחסם ע"י מערכת סינון דואר "זבל" (מערכת PINEAPP).
  • שלישית, יש לוודא שתיבת המייל לא מלאה. במידה ותיבת המייל מלאה, יש לבצע  ניקוי של התיבה.

4. מה עושים כאשר תיבת הדואר מלאה?
>> תיבות המייל מוגדרות לפי נפח מסוים:
  • מיילים חשובים עם קבצים מצורפים יש להעביר לארכיון. בתיבת המייל אין צורך לאחסן מסמכים חשובים אשר תופסים מקום מיותר.
  • מסמכים חשובים יש להעביר לכונן רשת בענן, ועליו יש לשמור את הקבצים.

5. מה עושים אם אני לא זוכר את הסיסמה שלי למחשב?
>> יש לפנות למנהל רשת המחשוב לצורך איפוס סיסמה.


6. לא ניתן להתחבר לטרמינל (חיבור מרחוק), מה ניתן לעשות?
>> יש לבצע מספר פעולות:
  • לוודא שהסיסמה שמוזנת נכונה ושלא פג תוקפה.
  • לוודא חיבור תקין של המחשב לרשת.
  • לוודא שהשרת פעיל.
  • לוודא שכתובת השרת תקינה.

7. אני לא מצליח להיכנס לתיקיה מסוימת, אני מקבל הודעה שאין לי הרשאות, מה עושים?
>>
בכל ארגון ישנו מידור מבחינת ההרשאות, ולכן לא כל עובד יכול לגשת לכל התיקיות הציבוריות אשר נמצאות בענן. במקרה כזה ובמידת הצורך, יש לבקש אישור ממנהל הרשת לצורך הגדרת ההרשאות. לאחר שמנהל הרשת יפתח את ההרשאות הרלוונטיות, ניתן יהיה לעבוד באופן תקין.


8. מדוע לא בטוח לשמור קבצים במחשב נייד?
>>
שמירת קבצים במחשב נייד הינה מסוכנת ולא בטוחה. מחשב נייד יכול להיגנב, להיהרס ולגרום לאיבוד מידע. לכן, מומלץ ורצוי לעבוד דרכו באמצעות חיבור לענן, כאשר החומר מגובה על בסיס יומי. כך החומר מוגן ומאובטח בצורה הטובה ביותר.


9. האם כדאי לי לשדרג את הכונן קשיח לדיסק SSD?
>> דיסק SSD הוא למעשה כונן קשיח עם זיכרון מסוג FLASH. בשונה מכונן קשיח מכאני, אופן העבודה שלו הרבה יותר מהיר, ודבר זה משדרג את עבודת המשתמש ומשפר את ביצועי המחשב.


10. יש לי היום על המחשב גרסה של חלונות 7, האם כדאי  לשדרג לחלונות 10?
>> חלונות 10 הינה הגרסה האחרונה ביותר של מיקרוסופט. לפיכך, הינה מערכת מאוד יציבה, אשר תורמת לפעולה חלקה ותקינה של המחשב.


11. האם אני יכול לחבר עוד מסך למחשב, מעבר למסך הראשון שמחובר?
>> דבר זה תלוי בכרטיס המסך שיש למחשב. צריך לפחות שתי כניסות של חיבור למסך.


12. האם אפשר לשנות את השפה של מערכת חלונות לעברית?
>> דבר זה תלוי בגרסת מערכת ההפעלה שמותקנת לנו במחשב. בגרסת חלונות 7 צריך כלי מיוחד. לעומת זאת, בחלונות 10, מורידים את ערכת השפה שרוצים ומתקינים אותה על המחשב. ההתקנה  קלה וידידותית מאוד למשתמש.
 

עוד בבלוג: