phone4, phone, contact, telephone, support, call

074-769-15-03

clock3, clock, time, schedule

24/7

 
 

מחשוב ענן התייעלות כספית

לעסקים רבים, לחברות וגם לארגונים ישנן כמויות עצומות של מידע ממוחשב, ועליו להישמר במקום מאובטח. התפיסה המקובלת כיום היא שמירת אותו מידע בתשתית הפנימית של הארגון, של העסק או של החברה, מה שנכון גם לגבי מידע אישי, שרבים בוחרים לשמור אותו ישירות על מערכת הזיכרון של המחשב הביתי. יחד עם זאת, ובעיקר לאור הפיתוחים הטכנולוגיים של השנים האחרונות וגם בזכות טכנולוגיית הפס הרחב, שהולכת ותופסת תאוצה בתחומה, ניתן כיום לשמור כמויות עצומות של מידע על שרתים חיצוניים ולהגיע אליו באמצעות חיבור אינטרנטי בלבד. הדבר מכונה "מחשוב ענן".

פתרונות מחשוב ענן בהתאמה מלאה

יותר ויותר חברות וגם עסקים בתחומים שונים בוחרים לשמור את המידע שלהם בחלל וירטואלי, כחלק מפתרונות כוללים של שירותי ענן לעסקים. מדובר בתשתית מחשוב ענן עסקי, המותאמת נקודתית לעסק עצמו, לצרכיו השונים וגם למידע שאותו הוא רוצה לאבטח. בדרך כלל מדובר בכמות רבה מאד של מידע, ששמירתו, כפי שהיה נהוג לפני כן, היתה כרוכה בלא מעט כסף. ההשקעה הן בהתקנת שרתים פנימיים בעסק או בארגון והן בתחזוקה שלהם הצריכה הוצאה כספית גבוהה מאד, שלא תמיד היתה מוצדקת. הדבר קרה עד לכניסתה של טכנולוגיית הענן.

איך זה עובד?

שירותי ענן לעסקים מספקים מענה, כאמור, לחברות וגם לארגונים בסדרי גודל שונים. במקום שאותו מידע, שנצטבר לאורך שנים ארוכות, יישמר במרחבו הפיזי של העסק או של הארגון, הוא נשמר במרחב מרוחק יותר, על גבי שרת חיצוני המתוחזק על ידי אותה חברה המציעה את השירות. הזמנת שירותי מחשוב עסקי יחד עם שירותי הענן מבטיחה לעסק עצמו ראש שקט וידיעה שמדובר במענה מדויק ונכון יותר עבורו. המידע הארגוני הממוחשב מאוחסן בשרת חיצוני מרוחק, הזוכה לתחזוקה שוטפת וגם לטיפול על ידי המקצוענים שבתחום.

מחשוב בענן - יתרונות רבים בשירות אחד

אירוח על גבי שרת חיצוני נחשב לבטוח הרבה יותר מכל פתרון אחר, ועל אחת כמה וכמה מאחסון המידע על גבי שרת פנימי. רמות האבטחה בשרתים מיוחדים אלה הן בין הגבוהות ביותר בכל הפרמטרים, ובמיוחד כשמשווים אותן לרמות האבטחה של השרתים הפנימיים. הסיבה לכך נעוצה בעיקר בתקציבים הרבים שמופנים למען מטרה זו ובאנשי המקצוע האחראיים על כך. במקרה בו ישנה תקלה בשרת פנימי, לוקח לרוב זמן רב עד לזיהוי מקור התקלה וגם עד לתיקונה. מדובר בזמן עבודה יקר, שאותו מאבדים וגם השפעה רבה על תהליך העבודה עצמו. שימוש בשירותי אחסון ענן, אחסון המידע על שרת חיצוני המתבסס על טכנולוגיית ענן, מבטיח לעסק שבכל מקרה של בעיה או של תקלה, העניין יטופל בו במקום על ידי טכנאי מקצועי העומד לרשות העסק יחד עם מוקד תמיכה זמין בכל עת, 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. הדבר מאפשר עבודה רצופה וטובה יותר.
 
 

עוד בבלוג: