• למה לבחור ב IT CARE?
  • יצירת קשר
  • פתח קריאת שירות
לפרטים נוספים הזינו את פרטיכם:
לפתיחת קריאה הזינו את פרטיכם:
שירותי מחשוב לעסקים
  • למה לבחור ב IT CARE?
  • יצירת קשר
  • פתח קריאת שירות
לפרטים נוספים הזינו את פרטיכם:
לפתיחת קריאה הזינו את פרטיכם:
לקבלת הצעת מחיר
השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 077-72-77-974
אודות

אודות

חברת IT CARE

היא משב רוח רענן בתחום שירותי ה – IT. החברה מעמידה לשירותכם סיוע מקצועי בכל תחומי טכנולוגיית המידע, בכללם, שירותי תמיכה, הגנה, ייעול ומניעה. החברה דוגלת בשירות מקצועי ובכלים המתקדמים ביותר, תוך שמירה על יחס אישי ושירות אדיב. צוות המקצוענים של IT CARE נבחר בקפידה, וכולל אנשי מקצוע מהשורה הראשונה ובעלי נסיון עשיר בתחומם. זאת בשילוב אמינות ואיכות, לצד מגוון פתרונות חדשניים – מאפשרים לחברת IT CARE להעמיד לרשותכם שירות מצוין ומענה לכל צורך.

להבין מחשבים, לאהוב אנשים!

חשוב שתצאו לדרך עם חברה שמבינה מחשבים, אוהבת אנשים ויודעת כיצד לתרגם ביניהם. IT CARE הינה חברת בוטיק המספקת שירותי IT ברמה גבוהה ובמקצועיות ,עם למעלה מ 10- שנות ניסיון ועשרות לקוחות מרוצים.

המטרה המרכזית שלנו - להביא לכך שמחשבים ישרתו אתכם ולא אתם אותם.

כשטכנולוגיה מתקדמת נפגשת עם פשטות יצירתית ותודעת שירות

IT CARE מתמחה במתן פתרונות יצירתיים ובהתאמה אישית ללקוח המבוססים על הטכנולוגיה המתקדמת ביותר, על בסיס תמיכה טלפונית, תמיכה מרחוק או הגעה במידת הצורך. הצוות המקצועי שלנו עומד לרשותכם בכל זמן ולטובת כל תקלה ובעיה. ההיכרות הצמודה על הלקוח ובמיוחד עם עסקו וצרכיו מאפשרת לנו לגזור את דרך הפעולה הנכונה והיעילה ביותר לכל ארגון וארגון.

שיתוף פעולה ותקשורת פתוחה

חברת IT CARE רואה עצמה כשותפה לצרכי הלקוח החל משלב התכנון הראשוני של מערכות המחשוב, דרך הקמתם על בסיס הטכנולוגיות המתקדמות ביותר וכלה בניהול שוטף המבוסס על יחס אישי ונכונות לספק מענה לכל תקלה ובכל זמן (לרבות שירותי חירום דחופים ברמת 24/7). מטרתנו למקסם את התקציב הרלבנטי לכדי תכנית פעולה אשר תשפר את התנהלות העסק, הן בטווח הקצר והן בטווח הארוך.

חברת IT CARE מספקת ללקוחותיה שירות וייעוץ בכל זמן, 24 שעות ביממה, כאשר הדגש הוא על מענה מיידי, טיפול זריז ומקצועי. תגובה יעילה ומהירה מצד אחד, וייעוץ והכוונה שקולים לאורך זמן, מצד שני, הם אלו שממקמים את IT CARE בקידמת פתרונות המידע ורשתות ה – IT. שלל החברות המצליחות מהארץ והעולם כולו הנהנות משירותי החברה, יוכלו להעיד על האיכות, האמינות והיעילות.

אנו מזמינים גם אתכם להצטרף אל מעגל החברות המרוצות שידעו לבחור נכון, וליהנות ממגוון שירותי IT ברמה המתקדמת והאיכותית ביותר!

מדיניות החברה

1) הבן אנשים הקשב להם בסבלנות רבה ותן להם פתרון שמתאים עבורם.

2) סגור מחזורי פעולה כך שלא תשאיר אף לקוח מתוסכל שממתין זמן רב.
מחזורי הפעולה של התחל, שנה ועצור חייבים להיות מטופלים ע"פ הנדרש.

3) שירות למשתמש קצה חייב להיות אישי ויסודי מאוד.

4) חתור לחליפין בשפע, תן ללקוח יותר ממה שהוא ציפה וממה שמגיע לו.

5) הבן מהו המוצר הסופי שלנו וכוון את פעולותיך לאספקתו  באופן מושלם ללקוחות החברה.

6) חובה עליך להתמודד עם המכשולים העומדים בדרכך במסגרת פעילות המשרה, בכך שתבין שאנו במשחק חשוב ומאתגר מאוד ומכשולים אלו רק יקדמו אותך לניצחון.

7) הסטטיסטיקות עליהן תיבדק הם המדד היחידי להכרת תפוקתך וקידומך בחברה, דאג שיהיו מצוינים.

8) דע כי עבודתך חייבת להיות ממוקדת מנטלית  100%  בלקוחות בחברה.

9) הנך חייב לעמוד בקוד לבוש החברה שהוא מראה מטופח המשדר מקצועיות ורצינות.

10)  הגש טופס ימי חופשה והמתן לאישור הממונה עליך, דווח על  מחלה  והגש את המסמכים הרלוונטיים

11)  סביבתך חייבת להיות מסודרת נקיה ומאורגנת, שולחנך, רכבך, מחשבך, הופעתך.

12)  הייה קשוב לממונים שלך ובצע את בקשתם במסגרת פעילות העבודה.

13)  הטל על עצמך אתיקה (קוד התנהגות הגיוני) בכך שתהיה כן וישר מול עצמך חברתך ולקוחותיה.

14)  לעולם אבל לעולם אל תגיד או תבטיח דבר שאינך בטוח בו.

15)  ישיבות שבועיות הינן חובה ואין לבטלם רק במקרים חריגים מאוד יש לדחותם לאותו שבוע.

16)  אין לכעוס משום סיבה, על: לקוח, עובד, מנהל, מנכ"ל, זהו תנאי הכרחי לעבודה בחברתנו.

17)  פגישות אישיות לכל סיבה יתקבלו בברכה, רק בקביעת פגישה מסודרת וללא שיחות פרוזדור.

18)  בצע את נהלי החברה בצורה מלאה ומושלמת וללא כל סטייה או חוסר הסכמה.

19)  עם כניסתך לתפקיד הכר את סביבתך, תפקידך וצוות החברה בצורה וודאית.

20)  לכל בקשהדרישה חובה להגיש מסמך CSW  לממונה עליך  ולתת פתרון יחד עם זאת.

רמי נעים,
מנכ"ל ומייסד.